30 Eylül 2014 Salı

onbir

Şu an öyle bir noktadayım ki vereceğim en ufak bir karar bile hayatımı çok büyük ölçüde şekillendirecekmiş gibi geliyor. Kendimi Mr. Nobody'deki Nemo gibi hissediyorum adeta. O paralel evren senin, bu paralel evren benim.. Peki ben napıyorum bu durumda? TABİİ Kİ HİÇ BİRŞEY çocuklar. Deve kuşu gibi kafamı toprağa gömmek ve kaçmak istiyorum. Ya da ben şöyle temizinden bir astral seyahate çıkayım. Biraz güzel müzik, kitaplarım, samanyolu, kalem bulutsusu, satürn filan biz takılırken siz buraları bir toparlayın. Birileri benim yerime en doğru kararları versin. Ama hayatım çok değişmesin. Bir yandan monoton yaşamdan nefret ederken bir yandan eylemsizlik aşığı bir insan olmam çok garip. Evcimen olmamla bir alakası olmalı bunun. Bir şekilde. Bir yerlerde.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder