6 Eylül 2014 Cumartesi

dört


Çoğu zaman düşük olan tansiyonum bugün biraz daha düşüktü. O yüzden günümü evde yatarak geçirdim. Şaka tabi ki çocuklar. Sadece bugün yaptığım bir şey değil, hazirandan beri hiçbir şey yapmadan yatıyorum. Bugün yine bir iş başvurusu yaptım ve önceki başvurularıma geri dönen var mı diye baktım. Neden kimse aramıyordu? Yoksa ergenimiz yanlış yollarda mı yürümeye çalışıyordu? Olsundu, ev kızı olmak güzeldi. Bu aralar.

Bugün az şey yapıp cok şey düşündüm.

Bugün özlediğim şeyleri düşündüm. Geçtiğimiz Kasım civarlarında başlayan kitap okuma tutkumun anlaşılamaz bir şekilde baltalandığını hissediyorum. Üstelik okuduğum en güzel kitaplardan birinin ortasındayken. Bir-iki günde bir kitap bitirmeyi, dördüncü güne sarkarsa “Hff fazla uzattim bu sfr .s .s” triplerine girmeyi özledim.

Kederden ve kahırdan bitip tükendiğim şu günlerde çivi çiviyi söker mantığıyla Six Feet Under'a başladım. Çivi çiviyi sökecek mi? Yoksa aşırı doz keder ve kahırdan bileklerimi mi ciletleyeceğim? Gelecek günlerde göreceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder